چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی تعمیرات پکیج در کیانمهر

۶ بازديد

نمایندگی تعمیرات پکیج در کیانمهر

کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟

کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته می‌شود که توسط برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده می‌شود، ولی اگر بخوام شفاف‌تر توضیح بدم به این صورته :

برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه می‌باشد رروی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد، این نظارت بوسیله سنسورهایی صورت می‌گیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف کننده اطلاع دهد که عیب مورد نظر از کدام قسمت می‌باشد اگر پکیج دیجیتال باشد با مشخص کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ ها اطلاع می‌دهد.
دوستان عزیز همانطور که همیشه عرض کردم بررسی کد خطای پکیج و یا به عبارتی ارور پکیج اولین مرحله از انجام تعمیرات انواع پکیج دیواری می‌باشد. این بدان معناست که در صورت بروز هر مشکل در پکیج دیواری خود قبل از انجام هر اقدامی شما می‌بایست دقت کنید آیا کد خطا مشخص شده است یا خیر !
پس اولین گام از مراحل اولیه شناسایی عیب در پکیج دیواری بررسی ارور پکیج میباشد.
پس همونطور که گفتم کد خطا و ارور اکثر پکیج های دیواری معمولا به دو صورت به ما اعلام می‌شود :
در پکیج های آنالوگ کد خطا و یا ارور با چشمک زدن چراغ های سبز رنگ روی پانل که اعدادی از 30 تا 80 دارا می باشد مشخص می‌شود. البته بهتره این چشمک زدن را با مواقعی که آبگرم باز می‌باشد اشتباه نگیرید. به عنوان مثال کد خطا در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ به این صورته که یک و یا چند چراغ به طور همزمان روی عدد خاصی چشمک می‌زنند و شما با بررسی اعداد این چراغ ها و مراجعه به لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور به بررسی دقیق این خطاها می‌پردازید.
البته اگر احساس می‌کنید این مدل از پکیج ایران رادیاتور عیب یابی سختی دارد در عوض به همون اندازه شناسایی کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال راحت می‌باشد. ارور پکیج ایران رادیاتور دیجیتال توسط اعداد لاتین کنار حرف E که در مواقع بروز مشکل روی نمایشگر مشاهده می‌شود و جهت عیب یابی نیز به همون طریق که عرض کردم یعنی مراجعه به کد خطای پکیج ایراد را بررسی نمائید. نمایندگی تعمیر آبگرمکن در کیانمهر به عنوان مرکز تعمیرات و رفع عیب پکیج متشکل از تیمی کاربلد و حرفه ای که ضمن دقت در سرویس و تعمیرات پکیج در کرج تعهد در کار و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

هزینه سرویس پکیج :

لازم به ذکر است که هزینه سرویس پکیج با توجه به اینکه هر تعمیرکاری با روش خود سرویس پکیج را انجام می‌دهد متفاوت است، برخی از تعمیرکاران به شستشوی مبدل ثانویه و انجام تنظیمات ابتدایی پکیج که نهایتا نیم ساعت وقت صرف می‌کنند اعلام می‌کنند سرویس کامل انجام شده، ولی در صورتی که معنای حقیقی سرویس کامل پکیج به باز کردن تک تک قطعات و لوله و اتصالات پکیج به طوری که فقط شاسی پکیج روی دیوار باشد و شستشو، تعمیر و سرویس تک تک قطعات پکیج به صورت جداگانه و جمع کردن آن با روش و تنظیمات کارخانه گفته می‌شود. مسلما از دید ما یک پکیج دیواری کارکرده پس از انجام سرویس کامل با یک پکیج نو هیچ تفاوتی ندارد. نمایندگی بوتان در کیانمهر کلیه خدمات و سرویس پکیج را انجام میدهد.

آموزش هواگیری پکیج در تعمیر پکیج

آموزش هواگیری پکیج معمولا اولین موضوعی است که مصرف کنندگان پکیج دیواری باید به خوبی یاد بگیرند زیرا اولین و مهمترین دلیل از کار افتادن انواع پکیج دیواری کم شدن فشار بار پکیج میباشد . پس با این تفسیر بعد از این که متوجه از کار افتادن پکیج شدید و قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار پکیج باشید اولین مسئله ای که باید از اون اطمینان پیدا کنید تنظیم بودن فشار بار پکیج است . در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با نمایندگی ایران رادیاتور در کیانمهر تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی قطعات پکیج دیواری جهت کارکرد صحیح به آب نیاز دارند این آب با آبگرم مصرفی تفاوت دارد . در حقیقت آب مدار شوفاژ ها همان آبی هست که مدنظر ماست و البته در فصل تابستان نیز وجود این آب در مدار سیستم جهت کارکرد صحیح قطعات پکیج امریست حیاتی . پس تا اینجای کار به اهمیت دارا بودن آب در سیستم پی بردید . شرکت های تولید کننده پکیج برای اینکه مصرف کنندگان از مقدار آب سیستم با خبر شوند گیجی را روی پکیج قرار داده اند و یا در برخی مدلهای دیجیتال روی مانیتور پکیج اعدادی را مشخص کرده اند که مصرف کننده از مقدار آب سیستم باخبر باشد . زمانی که مقداری از آب سیستم به دلیل تبخیر و یا … کمتر از حد استاندارد شود برای اینکه به قطعات پکیج آسیب نرسد قطعه ای به نام پرشر سوئیچ آب عملکرد کل سیستم را مختل میکند تا زمانی که فشار بار پکیج و یا آب مدار سیستم توسط مصرف کننده تنظیم شود و به حد استاندارد برسد .

 

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.