نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج

تعمیر پکیج در فردیس

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج

۵ بازديد

نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج

دلایل خرابی پکیج تک مبدل

قطعاتی را در پکیج تک مبدل قرار داده اند و هدفشان پایین آوردن آلات متحرکه در پکیج می باشد یعنی تولید کننده و طراح بر این باور رسیده اند که آلات متحرکه و پیچیده ساختن پکیج استهلاک و هزینه هایی نیز در بردارد، هم  برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده. در نتیجه قطعات را تا جایی که امکان دارد حذف کرده است، به عبارتی قطعات و آلات متحرکه را حذف کرده اند. در بخش مصرفی و گرمایشی یک مبدل قرار داده اند و برای بخش گردش آب یک پمپ و یک شیر گاز و برد. نمایندگی بوتان در کرج در نتیجه عمده و اساس قطعات یک پکیج تک مبدل شامل پمپ، برد، شیر گاز و مبدل البته فن در دو مبدل و تک مبدل مشترک است.

 

پکیج هایی که در بازار موجود هستند بسته به ارزه و تقاضا توسط مشتری بیشتر عرضه می شود اگر برندی ضعیف باشد تقاضا نسبت به آن پکیج کمتر می شود.

 

دلایل خرابی پکیج دو مبدل

در این نوع پکیج طراحان دو مبدل را ازهم جدا کرده اند، به عنوان مثال اگر سیکل گرمایشی شما خراب شود دیگر نیازی به تعویض کل مبدل نیست زیرا مبدل ها از هم جدا هستند.  برای اینکه بتوانند از این دو مبدل جواب بگیرند آلات و قطعات متحرکه به دستگاه اضافه کرده اند از جمله موتور محرکه کیت سه حالته و خود مبدل ثانویه.

 این آلات متحرکه چون در آب حرکت می کند رسوب می گیرند و احتمال خرابی در آن ها بیشتر است. در پکیج ها دو مبدله به دلیل وجود آلات متحرکه بیشتر نسبت به تک مبدله ها  احتمال اصطکاک در بین  قطعات شان وجود دارد به همین دلیل زمانی که خرابی در دستگاه بوجود آید هزینه بر است. پس به طور کلی از نظر پرداخت هزینه ها تک مبدل با دو مبدل هیچ تفاوتی نمی کند .

 

مزیت پکیج تک مبدل

نمایندگی تاچی در کرج از مهم ترین مزیت پکیج های تک مبدل کم بودن آلات متحرکه در دستگاه می باشد. برای جلوگیری از خرابی پکیج های تک مبدله حتما از پی فسفات و محافظ برق باید استفاده شود زیرا مبدل این پکیج ها به دلیل اینکه دو مبدل در یک پک تولید شده است در صورتی که مبدل گرمایشی و مصرفی هر کدام از این ها خراب شوند شما مجبورید اون یکی مبدل سالم را هم عوض کنید به همین دلیل تعویض دو مبدل یکم هزینه بر است . هزینه تعمیر آن بیشتر از هزینه تعمیر پکیج دو مبدله هاست.

 

به همین دلیل اگر بخواهیم درست از یک مبدل استفاده کنیم و از یک دستگاه پکیجی که تک مبدل است به نحو احسنت استفاده کنیم و راندمان بازدهی عمر قطعه را بالا ببریم زیرا هر قطعه یک عمری دارد ازجمله ان تی سی ها فرشر حد، در نتیجه باید بدانیم که با چه روش هایی می توان راندمان و عمر پکیج را بیشتر کرد.

 

این مبدل در دمای 600 تا 700 آب گرمایشی را به ما می دهد برای بالا بردن راندمان آن کافی از رسوب گیر های اورجینال استفاده کنیم و از وارد شدن رسوب به داخل مبدل جلوگیری کنیم این کار باعث می شود در مدت زمان بیشتری نیاز به اسید شویی داشته باشید و قتی نیاز به اسید شویی زیاد تری شد مثلا در 5سال یا 7سال یا 8سال ما دو الی سه بار اسید شویی کرده ایم پس قطعا عمر مبدل ما بالا رفته است اما اگر  تک مبدل را در یک سال با وجود اینکه رسوب گیری برایش تعبیه نکرده اید اگر بخواهید در یک سال سه الی چهار بار اسید شویی کنید شما مبدل را مرخص کرده اید زیرا فین هایی درون مبدل وجود دارد که اون فین ها توسط اسید  صاف می شود و دیگر تبادلی اتفاق نمی افتد و بازه تبادل و بازه انرژی را کمتر می کند و مجبور به تعویض مبدل می شویم.

هزینه تعمیر پکیج های تک مبدل و دو مبدل

در دو مبدل ها چون قطعات خورد شده در صورتی خرابی، مجبور به تعویض تک تک قطعات می شود اما در تک مبدل یک قطعه را کلی عوض می کنید پس در نتیجه در پرداخت هزینه تفاوتی باهم ندارند .

نمایندگی پکیج در کرج پکیج های تک مبدل و دو مبدل در سال نیازمند پرداخت هزینه ای برای تعمیر و نگهداری هستند. اگر پلی فسفات و رسوب گیر ها را در داخل پکیج ها استفاده کنیم از میزان خرابی مبدل و آلات متحرکه جلوگیری کنیم راندمان و عمر دستگاه بیشتر می شود و در متیجه هزینه کمتری بابت تعمیر و سرویس پکیج ها پرداخت می شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.